Skip to main content

Oronan nabigatzen ari zara Euskara (EU) Aldatu

Laguntza 24 orduz

Gizonak eta emakumeak deiak jasotzen

Hiru ekintzatan oinarritzen dugu bezeroekin eta erabiltzaileekin eraikitzen dugun konfiantza-harremana: entzutea, bertara joatea eta arazoa ebaztea. 

  • Bi norabidetako etengabeko komunikazioa igogailuko kabinarekin.
  • Zazpi hizkuntzatako arreta-plataforma eleaniztuna.
  • Erantzun-denbora onenak betetzeko bermea.

Gure zerbitzua
urratsez urrats

Ikusi zer urrats egin behar dituzun zure gorabehera ebatz dezagun.

01

Jarri harremanetan Orona Contact Center-ekin, eta lagunduko dizugu.

 

Irudia

02

Gure teknikarietako bat bidaliko dugu zure etxera igogailua berrikus dezan.

Irudia

03

Teknikariak igogailua berrikusi egingo du eta erabiltzeko moduan jarriko du berriro.

Irudia
Técnicos de mantenimiento de ascensores
Call centre lift Orona

Zurekin konektatuta gaude Oronako muinetik

24 ordu, gelditu gabe

Egoitza korporatiboan dago gure Orona Contact Center, Berrikuntza Zentroaren ondoan, zugandik gertu egotea baita guretzat garrantzitsuena.

Pertsona kualifikatuz osatuta dago Orona Contact Center, eta behar handiena duzun uneetan laguntzeko gai dira. 

Zure ongizatea da haien helburua. Horregatik, azaltzen diezun edozein gorabehera erantzun-denbora onenarekin ebazteko trebakuntza eta tresnak dituzte.


Gainera, zuk nahi duzun hizkuntzan hitz egingo dugu zurekin, eleaniztunak baikara eta 7 hizkuntza menderatzen baititugu.


Contact Center gure egoitza korporatiboaren, Orona Ideo-ren, barruan dago.

Monitorizazioa

Informazio guztia zure esku

Oronaren igogailu berriek gure IoT (Gauzen Internet) plataformara konektatzeko gaitasuna dute, eta datuak ematen dituzte, 24 ordu eta 7 egun astean.

Sartu Oronaren bezeroen atarian, zure instalazioaren egoera zehatza ezagutzeko.

gehiago ezagutu

Eskatu informazio gehiago

Bidali mezua

Itzuli gora